Привітання

Шановні слухачі курсів! На цьому блозі Ви маєте можливість самостійно ознайомитися з лекціями, маєте можливість (бажано) надати запитання будь-якому лектору, обговорити з колегами актуальні питання тієї чи іншої теми, отримати компетентну консультацію викладачів облІППО

среда, 4 ноября 2009 г.

Завдання до загальної складової

Ознайомтесь з контрольними запитаннями, залиште коментарі. (Самостійна 1)
Розгорнуту відповідь надішліть за адресою: distantduu@gmail.com
1. Проаналізуйте свою педагогічну діяльність з позицій компетентнісного підходу до навчання. Які надбання вашого досвіду полегшать перехід до компетентнісно орієнтованого навчання? В яких напрямках є необхідною корекція вашої діяльності?
2. Розвиток культурної сфери в Україні.
3. Складові та функції освіти як соціального інституту.
4. Інтеграційні процеси в сучасній Україні. Основні етапи Болонського процесу.

8 комментариев:

  1. Я, Заболотня Лариса Олександрівна, ознайомилася з матеріалом лекції "Теоретичні та процесуальні умови реалізації компетентнісного підходу до навчання". Компетентність - це загальна здібність, що базується на знаннях, досвіді, цінностях, здібностях набутих завдяки навчанню. На мою думку, у дітей дошкільного віку, досвід, здібності добуті завдяки навчанню, можуть з’явитися, тільки в старшому дошкільному віці. Починаючи з молодшого віку, ми вчимо дітей бути комунікативними, розвиваємо зв’язне мовлення, вміння користуватися рідною мовою, як засобом мовленнєвої взаємодії у товаристві людей, знаходити своє місце серед людей, розуміти їх і бути зрозумілим, узгоджувати власні бажання з намірами інших учасників спілкування. Все це в майбутньому допоможе дитині бути „компетентною”, а саме допоможе знайти вихід в певних ситуаціях, показати свої знання, а також вміти спілкуватися не лише з однолітками, а й дорослими.
    Здійснюючи поступовий перехід до компетентнісно-орієнтованого навчання, насамперед я орієнтуюсь на індивідуальний розвиток дитини, тобто здійснюю диференційований підхід в навчанні, зокрема при формування математичних уявлень, навчання грамоти, розвиток мовлення. Адже діти 6-го року життя зараз повинні мати обсяг знань, які мали діти 7-го року життя перед вступом до школи. Тому завдання підбираю різні, для різних груп дітей, тому що не всі 6-річні діти можуть мислити і аналізувати, як 7-річні діти.
    При цьому в роботі використовую багато наочного матеріалу, художнього слова, впроваджую роботу вирішення різних ситуацій самими дітьми, стараюся вчити дітей застосовувати свої знання в конкретній ситуації, вміти адекватно оцінювати себе і своє місце в світі.
    Корекцією моєї діяльності на мою думку має бути те, що у мене не достатньо знань, що до правильного здійснення компетентнісно-орієнтованого навчання.

    ОтветитьУдалить
  2. Глобець І.В.
    Відправлено дві самостійні роботи 8 і 10 листопада. Результати в журналі відсутні. Які мої подальші дії?

    ОтветитьУдалить
  3. Неможу зннайти ваши відповіді,будь ласка надішлить ще раз.

    ОтветитьУдалить
  4. Борисенко отправила сомастоятельные роботы 9.11.09.Почему защитана только одна.

    ОтветитьУдалить
  5. БалковскаяО.В.
    Болонский процесс
    Процес перебудови вищої освіти, який триває вже понад 37 років, прийнято називати Болонським, хоча є всі підстави вважати його Сорбоннсько-Болонським. Він мав поступовий характер і розвивався від низу до верху: студенти - університети - уряди європейських країн. Так, 18 вересня 1988 року, під час святкування 900-ї річниці найстарішого університету Європи у м. Болонья, було підписано Велику Хартію університетів (Magna Charta Universitatum). Уся науково-освітня еліта Європи підтримала фундаментальні принципи подальшого розвитку вищої освіти та науки. Чотири українських університети підписали цю Хартію: Харківський державний університет ім. В.Н. Каразіна, Дніпропетровський державний університет, Одеський національний університет ім. І.І. Мечникова, Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут".

    ОтветитьУдалить
  6. Балковская О.В.
    Развитие культурной сферы в Украине.
    Перспективи розвитку українського суспільства на сучасному етапі визначаються багатосторонньою залежністю від адекватної постановки та розв’язання проблем виховання, ступеня ефективної реалізації принципів взаємодії соціальних суб’єктів на основі їх саморозвитку та взаєморозуміння. Модернізація виховної діяльності виступає значущим вектором у перетворенні суспільства й укріпленні засад його життєдіяльності, проте періоди соціально-політичної трансформації останніх двох десятиріч у нашій країні були відзначені відстороненням від проблем виховання. Разом з тим, сучасні трансформаційні процеси видозмінюють систему виховання відповідно до умов відкритого суспільства, відповідно до нового стилю соціального життя, який обумовлений переходом до антропогенної цивілізації. Визначальним у цьому напрямку є людський (антропогенний) чинник, який веде до зміни системи цінностей людини, потребує орієнтації на вдосконалення її пізнавальних здібностей, здібності до самоорганізації і самореалізації, пошук і формування адекватної ідентичності. Тому важливою проблемою теоретико-методологічного характеру стає розуміння змістовного значення нових понять теорії виховання, що оформлюються в умовах трансформації суспільства.

    ОтветитьУдалить
  7. Балковській О.В.Не всі в.н.з.зазначені.щодо культурного розвитку, ви доречно звязали його з проблемами виховання.
    лаврутО.О.

    ОтветитьУдалить