Привітання

Шановні слухачі курсів! На цьому блозі Ви маєте можливість самостійно ознайомитися з лекціями, маєте можливість (бажано) надати запитання будь-якому лектору, обговорити з колегами актуальні питання тієї чи іншої теми, отримати компетентну консультацію викладачів облІППО

вторник, 3 ноября 2009 г.

Загальна складова

Прочитайте лекції, надішліть запитання та коментарі.
Філософія освіти.
Психолого-педагогічні основи компетентнісного підходу до навчання”

1 комментарий:

  1. Балковская О.В.
    Відповіді на запитання для слухачів
    1. Компетентність-загальна здатність, що базується на знаннях, досвіді,цінностях,здібностях,набутих завдяки навчанню.
    Компетентність-здатність розв’язувати проблеми, що забезпечується не лише володінням готовою інформацією , а й інтенсивною участю розуму, досвіду, творчих здібностей.
    Компетентність-здатність успішно задовольняти індивідуальні та соціальні потреби, діяти та виконувати поставлені завдання.
    Компетентність – еталонна мета розвитку досягнення якої забезпечує успішність діяльності людини в умовах, що змінюються.
    Компетентність- це специфічна здатність, необхідна для ефективного виконання конкретної дії у певній галузі, яка включає вузькоспеціальні знання , уміння, способи мислення, а також відповідальність за свої дії…
    2. Я вважаю, що діяльність відіграє провідну, головну роль в структурі компетентності, тому що тільки в прцесі діяльності можна отримати знання, практичні навички, відношення, оволодіти емоціями, цінностями та етикой.
    3. Вміння соціальної компетентності потрібні представникам всіх професій, тому що всі люди повинні повноцінно жити в суспільстві: братии на себе відповідальність, приймати рішення, робити вибір, безконфліктно виходити з життєвих ситуацій, приймати діяльність демократичних інститутів суспільства.
    4. На мій погляд, визначальною та найголовнішою є соціальна компетентність та компетентність саморозвитку та самоосвіти. Вивчаючи, шукаючи, думаючи, маючи потребу і готовність постійно навчатися протягом всього життя можна опанувати всіма группами компетентностей.










    Відповіді на запитання для самостійного опрацювання

    1. Готова до впровадження компетентнісного підходу в педагогічний процесс.
    2. Оскільки реформування змісту та гуманізація цілей дошкільної освіти України є складовою процесу оновлення світових та європейских освітніх сиситем, на часі реалізації компетентнісної парадигми, яка орієнтує мене на впровадження у педагогічну практику цілісного підходу до розвитку особистоті, формування життєздатної , гнучкої, свідомої творчої людини.Починати розв'язання цих проблем слід з дошкільного дитинства, оскільки саме в цей віковий період закладається фундамент оптимістичного світобачення; формуються уявлення дитини про свої права та обов’язки, про себе як представника певної статі, про себе минулого- теперішнього-завтрашнього; засвоюються моральні правила і норми, розвивається довільна поведінка.
    Мій досвід впровадження в педагогічний процес технологіі навчання читанню дітей з молодшого віку за методикою М. О. Зайцева полегшить перехід до компетентністно орієнтованого навчання.Важливі переваги навчальних прийомів М. О. Зайцева – це формування правильної постави, високий рівень рухової активності , покращення дикціі, правильна фікцація взору і ще багато додаткових факторів, пов’язаних з можливістю активного розкріпачування індивідуальних здібностей дитини.
    3. В дошкільному віці найлегшим засобом я вважаю формування соціальної, комунікативної компетентностей, продуктивної творчої творчої діяльності.(Згідно вимогам Базової Програми” Я у Світі”)
    4. Активно впроваджую в практику роботи методику ТРВЗ, методику Сидорчук(складання розповідей)методику М. О. Зайцева по навчанню читанню .
    Колегам могла б запропонувати “Ігри та вправи щодо планування занять за системою М. О. Зайцева.

    ОтветитьУдалить